2013. január 13., vasárnap

Első díjam

Sziasztok!
Most nem frissel jelentkezem, hanem azzal, hogy kaptam egy díjat. Nagyon köszönöm Anettnak :)



Szabályok:

1.Írj magadról 11 dolgot.

2.Válaszolj 11 kérdésre.

3.Írj 11 kérdést.

4. Küldd tovább 11 embernek. 
 
Írjak magamról 11. dolgot:
1. Szeretek olvasni, főleg természetfelettivel kapcsolatos könyveket.
2. Nemrég nyitottam ezt a blogot.
3. Most leszek 20 éves.
4. Imádom a történelmet.
5. Az írás megnyugtat. 
6. Az egyik kedvenc sorozatom a Vámpírnaplók.
7. Amiből a kedvenc szereplőm Kol Mikaelsson.
8. A másik kedvenc sorozatom az Odaát.
9. Amiből a kedvenc szereplőm Dean Winchester.
10. Az Odaát-ra nemrég hívta fel a figyelmemet az egyik barátnőm, amiért nagyon hálás vagyok neki :D
11. Nagyon szeretem az állatokat, különösen a kutyákat és a nagymacskákat.  
 
2. Válaszolj 11 kérdésre.
 1:Miért kezdtél neki írni?
Nem is tudom. Valahogy kedvet éreztem rá és úgy gondoltam megpróbálom.
2:Mi a kedvenc parfümöd?
Nincs kiemelkedő kedvencem, amelyik éppen megtetszik.
3:Sportolsz valamit?
Nem nagyon, bár régen szerettem kosárlabdázni.
4:Milyen idegen nyelvet tanulnál legszívesebben?
Latint, mert nagyon érdekel.
5:Mi a kedvenc városod?
London.
6:Mi a kedvenc sorozatod és miért?
A Vámpírnaplók, mert szeretem a vámpíros sorozatokat.
7:Mi leszel,ha nagy leszel?
Még nem tudom.
8:Mi a kedvenc dalod?
Most a Kansas: Carry on my wayword son
9:Van olyan emléked,amit soha nem szeretnél elfelejteni,miért?
Most, így hirtelen egy sem jut eszembe.
10:Melyik a kedvenc blogod?
Az általam olvasott összes blogot nagyon szeretem :D 
11:Ki a kedvenc színészed,színésznőd?
Kedvenc színészem Nathaniel Buzolic.
Kedvenc színésznőm Meg Ryan.
 
3. Tegyél fel 11. kérdést
1.Miért írsz?
2. Mióta írsz? 
3. A családod tud arról, hogy szoktál írni?
4. Milyen könyveket szoktál olvasni? 
5. Melyik a kedvenc sorozatod és miért?
6. Kedvenc városod?
7. Melyik a kedvenc blogod?
8. Milyen dalokat szeretsz? 
9. Mi most a kedvenc dalod?
10.Milyen idegen nyelvet tanulnál legszívesebben?
11. Hova utaznál el szívesen?
 
4.  Én 6 embernek küldeném el:

2 megjegyzés: